Saturday, May 29, 2010

LAWATAN WARTAWAN DARI CANADA / NEW STRAITS TIME KE KELAB PUNCAK MERBOK

TARIKH :25 APRIL 2010

KEPADA : SEMUA AJK/BIRO KELAB/ SESIAPA YANG BERKENAAN/MAKLUMAN
LAWATAN WARTAWAN DARI CANADA / NEW STRAITS TIME KE KELAB PUNCAK MERBOK



DImaklumkan bahawa KELAB PUNCAK MERBOK dengan ini menerima lawatan warwatan dari canada merangkap wartawan new straits time. lawatan ini pernah di buat setelah 10 tahun yang lalu, iaitu pada tahun 2000.

lawatan Mr. David juga disertai oleh isteri beliau Mrs. Meriam. lawatan untuk membuat laporan berkaitan perkembangan terkini berkaitan kelab puncak. 10 tahun lalu, kelab puncak hanya wujud di pusat giat ilmu kampung bujang sahaja. kini telah berkembang kepada 3 cawangan.

lawatan di mulakan dengan lawatan di puswat giat ilmu kg bujang, kemudian ke kampung sungai batu besi. jamuan sambutan makan malam dan perjumpaan bersama ahli kelab puncak di buat pada malam hari ketibaan. wartawan canada tersebut di tempatkan di resort damai park merbok.

lawatan tersebut juga di muatkan ke dalam akhbar news straits time keluaran bulan mei 2010 dengan 2 muka penuh akhbar. sila rujuk di blog http://kelabpuncak.blogspot.com. terima kasih diucapkan kepada semua yang terlibat dalam menjayakan lawatan kali ini...

Sekian untuk makluman.
“MENGISBAT ILAHI MENDAULAT MARTABAT BANGSA”

0 comments: