Saturday, July 11, 2009

LAWATAN DARI LIONS CLUB,KELAB SUNGAI PETANI DAN METRO RECREATION CLUB SERTA YAYASAN AMAL MALAYSIA KEDAH KE KELAB PUNCAK LEMBAH BUJANG MERBOK.

TARIKH : 20 june 2009
KEPADA : SEMUA AJK/BIRO KELAB/ SESIAPA YANG BERKENAAN/MAKLUMAN
LAWATAN DARI LIONS CLUB,KELAB SUNGAI PETANI DAN METRO RECREATION CLUB SERTA YAYASAN AMAL MALAYSIA KEDAH KE KELAB PUNCAK LEMBAH BUJANG MERBOK.


DImaklumkan bahawa KELAB PUNCAK telah berbesar hati menerima kunjungan dan lawatan daripada lions clubs, kelab sungai petani, metro recreation club serta yayasan amal Malaysia kedah ke kelab puncak lembah bujang. Lawatan ini telah di bawa melawat ke tiga-tiga cawangan pusat giat ilmu di sini.

Lawatan pertama adalah ke pusat giat ilmu kampung belau. Disini sedikit taklimat berkaitan kelab belau. Kemudiannya dengan jamuan buah-buahan dusun dan pulut durian. Kemudiannya rombangan di bawa ke pusat giat ilmu kampung bujang. Disini di bawa melawat kemudahan yang ada di tempat asas penubuhan kelab puncak termasuk program yang telah, sedang dan akan dilaksanakan. Kemudian diakhiri dengan jamuan mee goring.

Akhir sekali rombongan di bawa ke pusat giat ilmu kg sungai batu besi. Disini tempat summer kem bagi kelab puncak di tunjukkan. Tapak permulaan yang serba tidak lengkap. Seterusnya lawatan di bawa ke teratak terapung iaitu di tempat tuisyen untuk taklimat berkaitan program di kg sg batu besi. Seterusnya lawatan di tunjukkan kerja-kerja kraf tangan penduduk disini serta makanan istimewa iaitu lemang, serondeng lokan dan serondeng ikan bilis.











Sekian untuk makluman.

0 comments: